نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
شوک یوونتوس به مائورو ایکاردی!

شوک یوونتوس به مائورو ایکاردی!

 

باشگاه یوونتوس بر خلاف آنچه در رسانه‌ها عنوان می‌شود، به هیچ عنوان حاضر نیست برای خرید مائورو ایکاردی 60 میلیون یورو هزینه کند.

 

روزنامه Corriere dello Sport مبلغ پیشنهادی اینتر برای فروش مائورو ایکاری را 60 میلیون یورو می‌داند؛ مبلغی که سال گذشته 120 میلیون یورو برای این مهاجم آرژانتینی در نظر گرفته شده بود. اما با وجود کاهش نصف قیمتی ایکاردی، یوونتوس خواستار کاهش 20 میلیون یورویی مبلغ پیشنهادی شده است.

 

در عین حال روزنامه La Republica در ساعات نخست امروز (یکشنبه 14 ژوئن) با اشاره به خشم ایکاردی از برخوردهای نامناسب اینتر و پس از آنکه نام این بازیکن از سوی نراتزوری از فهرست بازیکنان اعزامی به تور آسیایی این باشگاه حذف شد، در یک موضع‌گیری صریح به مدیران اینتر اعلام کرده که قصد دارد تا پایان قرارداد خود تا سال 2021 در این تیم باقی مانده و تمام حق و حقوق خود را به صورت کامل از این باشگاه دریافت کند.

 

Corsport همچنین از تعامل سران یووه و اینتر بر سر این انتقال خبر داده و تأکید کرده که یوونتوس به دلیل ترافیک بالای بازیکن در خط حمله این تیم، عجله‌ای برای نهایی سازی این انتقال ندارد و اولویت کاری مدیران یوونتوس تعیین تکلیف بازیکنانی نظیر گونزالو هیگواین، ماریو مانژوکیچ و مویس کین است. به همین خاطر بعید نیست بانوی پیر تا سال 2021 و زمان اتمام قرارداد ایکاردی منتظر بماند و آنگاه او را به صورت بازیکن آزاد به تورین بیاورد.

 

گفتنی است مائورو ایکاردی، مهاجم 26 ساله تیم اینتر، بعد از حاشیه‌های به وجود آمده فصل پیش و خلع عنوان کاپیتانی از این تیم، طبق نظر سرمربی جدید اینتر، آنتونیو کونته، در لیست فروش قرار گرفته و ضمن ترک کمپ تمرینی لوگانو به صورت انفرادی در شهر میلان مشغول تمرین است. به علت همین حاشیه‌های به وجود آمده، سران یوونتوس تأکید کرده‌اند قبل از به خدمت گرفتن او، باید وضعیت حاشیه‌های به وجود آمده‌اش مشخص شود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: